knas

Vaknade av att mamma ringde 20min innan jag började jobba, paniiiik. de finns en sak jag hatar och de är att komma för sent! (skolan var en annan sak) Efter en panikslagen morgon så stämplade jag in just in time;D Jag vet inte om de var min stressiga morgon men har varit på sånt jävla topp humör, fick jobba med lilla tiiiim :D Min lilla älsklings bäbis!  De hände en liten rolig grej idag, eller jag känner mig dum som kallar de för roligt men fick bita mig hårt i läppen för att inte börja skratta, en kille ^20?? hade tappat bort sina bilnycklar, han trodde att han hade lagt dem på brickan å kastat dom i soptunnan, Så killen fick då ta alla våra sopor och rota igenom dom, han skulle hinna med ett plan som gick på en halvtimme, han hittade inte nycklarna så de blev nog ingen resa.  Har tagit en power nap och vaknade 23.00 !!! Så natten är ung mina vänner :)

Nu ska jag plåstra om min andra bäbis som har lyckats trampa in en glasbit i fossingen, stackars liten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0