underbart fantastiskt

Efter 6 timmar i köket (då 2 av dem var att fara runt hela stan å leta efter bönsås) så kom tjejerna hit på lite thaiiii, kyckling i sötsur sås, ett tappert försök till sezchuan biff, vårrullar, nudelwook, vitlöks bröd och en cheesecake till efterrätt så är jag mkt nöjd! Tanken var lite chill dricka, men både jag å flickorna visste nog redan att de inte går att chilla i detta gäng! De bar av till Allstar, sen Max där jag,blomman å bengan träffade på några riktigt sköna amerikanare som var på väg till Ryssland, dom satt å trummade i bordet å rappade, Miami och hawaii kom 2 av dom ifrån, satt och hade ett deeeeeep talk med dessa sköna killar. Jag vill till MIAMI BIIIATCH!!

Tack tjejer till en fantastisk kväll! Kör vi grekiskt nästa gång, eller kanske italienskt, lite tacofiesta? Afrikanskt ids jag inte!
Nu ska jag mysa med min underbaring,som kommer hem från jobbet! <3


Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeellleey

vi fiar tacofiiiiiiiiiiiesta :D

2010-08-15 @ 05:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0