de var den julen

Jag har haft en toppen Jul, helt fantastisk. Hann med att fira den på 3 ställen, först hor farmor och farfar, hos Johans mamma och hos min mormors bror. Som sagt så avskyr jag julmat, så detta har varit en riktig bantar helg! Kan ha varit nödvändigt då jag och Jojje blev medbjudna till thailand av farmor å farfar. Så vi får se hur mkt Johan har i skolan framöver, kanske blir en semester ??

Okej, de roligaste då, Julklapparna! Jag fick massa pengar, en locktång, eltandborste, skor, morgonrock, massa porslin, smink, massa nagel produkter, berlock till mitt thomas sabo armband, godis, tofflor, skålar, chokladfondy grejer, Armanis senaste parfym, värme skydd till håret och massa annat smått och gott.

Den årliga traditionen då, på juldagen samlas många människor här hemma hos oss. I år var vi 39st! Då nästan hälften var barn, och barn har en tendens att dras till mig  (för jag är inte vuxen och tråkig) Så jag har lekt med alla små sötnosar, Dom har ridit på mina axlar så jag kan tala om att jag har en redig träningsvärk! Alla ville sova över, tur att de inte fick för sina päron! Jag tror inte jag skulle kunna hantera 10st övertrötta ungar.

Idag har jag jobbat, men de gör inte mig nått då de är bra betalt! Och nu jobbar jag mån-tor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0