Torsdag

Försöker fördriva tiden, har fortfarande inte kommit upp ur sängen, har jätte ont i halsen och i går mitt i allt så tappade jag rösten! bara sådär. De sög! Den har inte riktigt hittat tbx heller.
*
Men gårdagen då, jo vi började kl 11 och hade möte, inte det roligaste kanske. sen fick vi lunch från dagobert, hade mer möte och sen for alla hem förutom cheferna. Vi chefer bestämde priser, vissa bastade och vi andra chillade bara i relaxen. Vi fick middag från baan thai och de var jätte gott!
*
Jag fick ett pris för årets "glädjespridare", blev jätte glad! De förtjänar jag fan! Sen gick de strålande för mitt lag (party prinsessorna) i frågesorten, musiktävlingen och lappleken. Vi tog hem hela skiten! hehehe'
*
Vi drog vidare till Allstar, där var de dött! Men kul hade vi ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0