Kul grej

Jag Ogillar måndagar! den värsta dagen på hela veckan, ja den är fan värre än söndagar. skolan börjar 8.15 och slutar 17.  även fast jag bara har 3 lektioner på denna dag, hur går de ihop ? jo jag har hål från 9.30 till 14. blää för måndagar.

Jag Ogillar Farmor och Farfar! De tog med sin min farbror och hans familj till dominikanska republiken, Jag kan inte bekräfta att farmor och farfar bjöd dem, men eftersom att resan dit går på 50 000 för 2 pers så tror jag inte att min farbror har den ekonomin att betala själv. Glömde farmor och farfar bort att de har en till son eller ?

Jag Gillar att jag och Johan har varit tillsammans i 1,5 år imorgon ! :) skulle vara kul om gubben överraskade med någonting gulligt, men jag tror inte att Johan har någon koll på de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0