2010

Hoppsan vad året gick fort, Nu kommer ett nytt år som ska bli helt underbart ! Kvällen i går var bra! började med middag hos mammas kusin, Oxfile och kyckling stod på menyn ! mjaau. skjutsade johan och hans gäng till kallax, sen for ja till tjejerna i björsbyn ! mkt trevligt. Ja för er som inte har förstått så var jag nykter igår ! och det är ingenting som jag ångrar ! Hade minst lika roligt som nykter ! träffade massa roligt folk och tjänade pengar på de ;) Tolvslaget spenderades i stan med min älskling såklart! höhö. Kom hem vid 6 på morgonen !! har nyss tagit mig upp ur sängen, de var kämpigt !

bilder kommer när någon annan ids lägga upp dom ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0