knas

Inatt kommer gubben hem från sthlm, så jag for ut till hans lilla hus i antnäs å började städa för att vara lite snäll, har diskat, å plockat undan allt skräp, nu är de skinande rent. Vi brukar sällan vara där å har nästan aldrig värmen på, inte heller i detta fall. så de var kallt i huset. Efter att ha städat toan så spolade jag i den, och vatten nivån bara steg ! då började vattnet även att stiga i handfatet! så jag tog ett glas och håvade upp vattnet från toan! Riktigt jävla ÄCKLIGT ! nu kokar jag vatten för fullt och häller i toan och handfatet i hopp om att frysningen i rören ska tina. jävla skiiiiiit !!!

Kommentarer
Postat av: olivia

sv:tack så mkt, det kan nog behövas !

Det är jätte bra att du tipsar , verkligen :)

2010-02-01 @ 14:45:20
URL: http://oliviiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0