välkommen åter

Idag när jag vaknade var mina ögon svullna som 2 golfbollar, jag var trött som ett cp och trampade i en glasbit som låg på mitt golv. For till jobbet, min chef var världens bästa  å lät mig sluta tidigare!! jag for hem å sov, vaknade ganska nyss.

Allt jag fick höra igår, de var kraftiga ord. De tog där de skulle, jag har insett vilken jävla hemsk människa jag var mot personen jag älskade och fortfarande älskar. Ingen är perfekt å min "defekt" är att jag flyr så fort nått inte går som jag vill. Jag ber hundra gånger om ursäkt, jag kommer aldrig förstå hur illa jag fick dig att må. Från och men nu ska jag sluta fly, jag ska vara rak å ärlig, framförallt kämpa mer för det jag vill!

I don't need no one else but you in my life
Even if I try I can't work it out
I'm longing no one else but you in my life

Kommentarer
Postat av: camilla

det är enklast att vara ärlig i längden.. inte bara mot andra utan också mot sig själv! puss på dig=)

2010-07-20 @ 20:31:14
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0