Studentveckan

Uppdaterar här, veckan har såklart spenderats med min klass, FAN LED3B JAG ÄLSKAR ER!

Fredag: Grill hos Sandra i björsbyn.
Lördag: Fullats vinner hos JennyB (ja fullats)
Söndag: chill på storsand
Måndag: Poolparty hos Tompan
Tisdag: Balen, faktiskt rolig!
Onsdag: Party hos Mattan och utgång för vissa
Tordsag: Pyntning av flaket och middag på waldorf
Fredag ------>på med hatten

Jag har kännt ångest länge för att lämna klassen, jag älskar fan min klass på riktigt! Så många olika individer som lyckas passa perfekt med varandra, och imorgon är tryggheten borta! Inge mer skola, till er alla 2or längta inte till studenten, de är tamefan hårt! Okej jag längtar tills utspringningen och allt som hör den till, men sen då??

Bjussar på lite bilder från balen, nu är de rakning av ben som står på schemat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0