15år igen

Vi tänkte gå på bio igår men Johan kunde tydligen inte, Så jag fick för mig att ferra , har för fan inte ferrat sen jullovet ?!?! Min underbara mami räddade mig på alkoholfronten <3 Min gubbe skjutsade mig till Jocke på storsand. Vid 11 tiden for jag och Grabbarna på allstar då tjejerna for till kallax. På Allstar sög de ! Min gubbe skjutsade oss till kallax, Där var de precis som förr. En lokalfest med mkt folk, folk som grinar, folk som är för fulla, folk som är dryga, folk som man inte har träffat på länge, folk som söker bråk, djupa diskussioner. Ja allt som hör till en lokalfets

Vi satt för mkt folk i en liten merca som körde för fort (då vare ej johan som körde),vi cruisa staden, vi hämtade upp ännu mera folk, vi for tbx till storsand, Där började de laga fyllekäk, jag & carro dansade, Min prins kom och hämtade oss björxbor. vi for förbi max, Lyssnade på var ligger landet där man böjer bananerna, släppte av alla glada fulla människor, for hem och kröp ner i sängen.

Gårdagen var riktigt rolig!  Känndes som att jag var 15år igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0