Lördag

Grattis till Johanna B som vann dipptävlingen,
hon svarade med imponerande 52 dippar och det korrekta svaret var 53 !  haha ;)

Efter jobbet så for Jag, Jenny och Krille till Linns 20års fest där alla goa brudar var ! jag blev så hääääääääääär sugen på att dricka av såhäär. Men jag körde bil....  Sen gick vi på Allstar ett par killar vinkade oss till deras bord, visade sig att vi satt med luleå hockey. Lite små kul att prata engelska med vissa spelare, lite små kul att mina vänninor drack gratis ;) Drog hem vid 1, slocknade på en gång =)

 


Kommentarer
Postat av: johanna

fyfan vad jag är GRYM! är stolt över mig själv : D

2010-03-20 @ 13:27:56
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0