Pusss

Vad gör man en fredag som denna ?? Först ska jag till jobbet och .....jobba ;) Sen tänkte jag att jag kunde vara snäll och skjutsa mina vänner till krogen. så ring mig :) Både Anna och Linn firas ikväll ! Grattis till er tjejor. Själv hade jag tänkt att bli fullCola blandat med Fanta. Ueev va äckligt de lät. Men de kan inte alltid vara gott. Okej överdrivet nu. Men i alla fall så lär ju sockerchocken sätta igång party humöret, eller?   

Tro de eller ej imorgon jobbar jag igen! denna gång stängning, sen beger jag och Emma oss fort som bara den till Elin på hennes 20 års party, Även denna kväll är de cola och fanta som gäller då mina päron dricker riktig saft på ett 40års party, Jag ska vara chaufför och basa Guns´n roses åt min papi.

Vad kan jag då tänkas göra på söndag ?  Jobbaaaa :D



wohoo en Tävling här i bloggen!
Hur många dippar tror ni jag kommer sälja ikväll?
Den som har närmast svar vinner ett sånt här kort !
Detta kort bjuder er på en plusmeny och dip till erat mål..




haha jag är såklart oseriös ! Men gissa ändå ;)


Kommentarer
Postat av: blomman

52!

2010-03-19 @ 15:00:48
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

JAG CHANSAR PÅ 53!!!!!!!! :D:D:D JAG VANN!!!!!!!

2010-03-19 @ 20:30:04
URL: http://jennybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0