bakisdag 2

Igår  när jag var som mest bakis så kom Ida på iden att vi skulle chill dricka hos henne på kvällen. Jag,Ida,Carro och blom satt och drack, Ellie joinade även klubben lite senare. De kom förbi mkt nyktert folk och jag hade verkligen jätte trevligt! Nu taggar vi inför onsdagen!! ;)

Jag har suttit och berättat om hur farlig jag är till våra lillebröder, de måste förstå vilka kontakter de har!

Jag har druckit vin och shottar. jag som hatar båda ?

Vi har åkt bil till och från stan några vändor.

Vi for på en fest och vad där i kanske 30 sek.

Vi for på allstar!

En kille ville köpa mig för 15 000kr, då hjälpte min chef mig från äcklet!

Jag gick ut från allstar själv....Gick några vändor i stan.

Tog en taxi hem själv.

Promenarade tbx till stan med en död telefon.

Promenerade hem igen med en död telefon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0