heej

Pluggade med Jenny igår, for på kvantum och köpte mjukglassar med tuttifrutti strössel, som var riktigt gott! när vi kommer hem till mig, står Johan där i kostym, han hade köpt rosor till mig och ville gå ut och äta. Mamma stod och grät, Jenny stod i fönstret och grät, Jens kom in i mitt rum oh grät. Jag började gråta. Mamma står och säger hur dum jag är, hon fattar inte att jag kan vara så iskall. De gör ju verkligen så att de känns bättre.....

Efter allt pluggande så for jag och Jenny ut och busade, satan var vi har skrattat !! och jag har kört mot rött!!!!!! Fattade inte vad fan jag höll på med, var i min egna lilla värld, jenny börjar göra konstiga ljud och jag inser att jag kör mott rött. dum som jag är så bromsar jag mitt i korsningen ! Ingen bil var i närheten. puuuh.  Sen skrattade jenny åt mig och jag fick känna mig dum resten av kvällen.


Som ni kanske förstår så är de inga jävla kvantum rosor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0