Borta bra men hämma bäst

Sthlm var bättre än vad jag trodde! Gick lite vilse, men de hör till! Det var ett superhärligt gäng! Hotell frukosten var underbar, lunchen var super, fikat var perfekt å middagarna var fantastiska! (nej de blev inga burgare). Har jag blivit klokare?? Jag tror faktiskt de, de var inte bara saker som hör till max, vi fick släcka bränder,göra hrl, lyssna på föreläsningar och framförallt öva ledarskap. När vi hade grupparbeten så gjorde vi dom med en flarra vin till. Blev lite 2 dagars med andra ord.

Jag som ensamen norrlänning hade de jävligt roligt vill jag lova! Deras fördommar HAHA.... de kallade mig inte för jenny, jag hette Norrland, "vart är norrland, norrland kommer du, norrland vet du de.. osv"

Är de sant att norrlänningar dricker vodka med BARA ett lingon i?? Jajamen!
Är de sant att alla har en dunk hemma? OOJA
Är de sant att ni tar skotern till jobbet? Vad annars?
Är de sant att era fester alltid börjar i en bastu? Klart!
Är de sant att man kan köpa hembrännt i en vanlig affär?? Ja hur tror ni jag får tag på de?

Sen när jag kom hem så hade mamma och mormor städat mitt rum, söta som dom är hade dom dammtorkat snusdosorna och radat upp dom! HAHAHA





Kommentarer
Postat av: cam

hehe. kul med lite speciell uppmärksamhet!

2010-11-04 @ 10:59:05
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0