då var de min tur

Igår gjorde jag en "blommie", för er som inte riktigt har koll på vad det är så kommer en förklaring. 1, du har käkat en halv taskig middag, 2 alkoholen flyger ner i rasande fart. 3, du lämnar allstar innan kl tolv, kombon av halvtaskig middag och flygande alkohol!
Men jag är inte bitter ;) ska snart fara och jobba och de betyder att jag kan komponera ihop riktig bakis mat =)
Johan har lovat att städa innan jag kommer hem, men jag tycker ofta att jag hör det men aldrig att de sker! städar han inte  mitt rum kommer han aldrig mer få amerikanskapannkakor, och då överlever han inte!

Kommentarer
Postat av: jojje

fan vad stolt jag blir :')

2010-11-07 @ 16:42:35
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0