Fredag

Då var 3 av 3 stängningar avklarade, just dessa stängningar var nog de tuffaste jag har varit med om någonsin! Benen vill knappt bära, jag vill bara kasta mig i sängen och dö. Men nu är de bara 2 dagar kvar tills min ledighet!! De är ju ingen löning så de borde inte vara mkt folk... skoja giganten har ju öppnat, as mkt folk!!! 

Lördag 09.45-18
Söndag 11.00-16-30!
Sen LEEEDIIIIG i 4 dagar!!

 Fy fan vad jag ska sova!! och fy fan vad jag ska vara jobbig med Johan!!! Vi har slagits de sista nätterna om vem som ska få sova innerst, så vi har väl somnat vid 4 varje natt.. han tänker inte på att jag ska upp å jobba.. Nästa vecka går han i skolan... då ska han få gå upp skit trött!! (måste bara säga att de såklart är jag som vunnit och fått sova innerst hela veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0