nörd

Igår vad jag å Jojje på skroten, jag orkade inte följa med in så satt å väntade i bilen. Killen som hade parketar framför oss började hålla på i sitt bagage, han lyfte upp en verktygslåda och råkade slänga in den i våran bil! De blev en ganska stor smäll så jag förväntade mig att han skulle kolla om de blev nått. Men nää?? Han kollade mig i ögonen och gick därifrån! Jag var jätte paff och satt bara å gapade. 




Så till den coooola killen som körde volvon, du är en jävla idiot! Ångrar såååå mkt att jag inte gick ut å skrek på dig, man förväntar ju sig en ursäkt, speciellt när jag såg hur du kastade in lådjävel i bilen....


Menmen stolpskott finns de gott om, annars så sitter jag å väntar på jag ska börja jobba. Nu blir de 5 dagars jobb, följt av 5 dagars ledighet. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0