Tisdagt

Jag är jätte blöt, den där jävla Johan och jag bråkade om ett glas saft. Båda rycker i glaset, ingen orkar gå och hämta mer, någon jävla idiot (inte jag) släpper glaset. Nu är vi blöta och glada.  Annars då?? Jo tack jämmna plågor!  Golfen har varit nära på att ta mitt liv 2ggr på 2 dagar!!! Hatar den bilen

Vi skulle köra ut på "stor" vägen på björx, då går bilen i snigelfart och alla bilar som redan kör på vägen tutar som galningar. Jag tycker de var synd att dom inte körde in i oss, skönt att bli av med risjäveln!  Att vi blev stående efter vägen för någon dag sen gör mig ännu mer ledsen att dom inte krockade i oss.

Så gud om du nu finns, kan du misshandla golfen år mig? Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0