Fredags mys

Vilken dag, har varit vaken sen kl 7 på min lediga dag! Ni kanske undrar varför?? Jo jag hade Assistentmöte kl 9 på morgonen (alla olika chefer på max samlas) Jag var tvungen att ha en bil och skulle skjutsa Johan till jobbet så jag kunde ta hans bil, därför jag gick upp kl 7, när vi sätter oss i bilen och ska fara så kommer Johan på att han börjar kl 14 idag!! Så vi gick in och såg på film kl 7 på morgonen. Nog är min gubbe söt, virrigare människa får man leta efter!!  Jag har städat mitt rum riktigt ordentligt!! Just nu spelas hips don´t lie på min spellista och jag måste ägna en tanke åt Ida. 1,2,3,4 !! Ska hoppa i duchen och bege mig till puffen ikväll, jag ska hjälpa henne att vara "barnvakt".

 HEEjjjj IdAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0