Nej jag kan inte sova...

Sitter och funderar på vad jag har gjort detta år, Så här kommer en liten repris.

Januari
Skolan var i full gång, hade massa ig varningar så jag och Johan flydde från verkligheten och var helt plötsligt på GranCanaria.




Februari
I februari hände det inte mycket, krigade med skolan och spenderade alla hjärtans dag med en magsjuk grabb.
Köpte en balklänning och hade lite panik över studensklänningen.




Mars,
Denna månad kom studentmössan, jag jobbade för fullt och gick i underbara LED 3B





Aprill
Denna månad hände det mycket, Johan lämnade mig för Norge, Det kördes skoter, Festerna var galna, Jag hade mercan helt för mig själv. Utan Johan tog jag tag i mitt nyttiga liv och gick ner massa. Planen var att jag skulle flytta till Norge den 16e Juli, vi fick en lägenhet.







Maj
Efter en månads väntan så lämnade jag Johan, det sämsta beslutet i mitt liv!!Det var allvar i skolan!!, Vi hade studentskiva och jag påbörjade min "blondering" ,och en turkiet resa med klassen blev det såklart!







Juni
I Juni var de Studentveckan som fokuset satt på, Jag och alla andra var fulla i ytterligare en vecka, det var fest, det var bal, det var studenten. Det som är så sorgligt är att man fick en sån jävla bra kontakt med alla just i slutet!! Då vi alla skulle skiljas....Sen började jobbet. Eftersom jag tappade kameran i turre har jag tyvär inte många bilder... Vi firade JennyBs 18års dag med en kidnappning, vi firade en galen midsommar!


















Juli 
det var fest eller jobb som gällde, vi åkte båt, vi var på farmen, det blev pdol. Saknaden efter Johan var stor och jag sökte mig till honom. Vi blev ett par igen<3





Augusti
Denna månad fyllde jag 19år, även 2 andra födelsedags barn denna månad mer kännda som "dom 2 roliga". LK en självklarhet! Johan köpte en ny bil, mercan försvann :(









September
Jobb,jobb,jobb, inga långa sommarnätter längre, inge bus. Ingen skola att gå till. Men även denna månad hade ett födelsedagsbarn!

 


Oktober
Denna månad köpte Johan en ny mobil till mig, Jag jobbar....jag har blivit mörkhårig. Jag längtar tills Johan har gått ut skolan!








Tiden har rusat iväg! Kan någon dra i en jävla stoppspak, jag är ju 40 snart!!
Johan <3








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0