Jag lovar

Förfesten var klockren, maten på allstar var äcklig, luleå vann matchen! Förutsättningen för att bli en grym kväll fanns absolut.  Träffade min 3-männing, han övertala mig till att bli polis, tror jag skulle varit en as nice polis! Så passa er om ni inte vill ha en bot. Ni som känner mig vet att jag älskar att driva med folk, speciellt med alkohol i kroppen, så igår var jag svensk mästare i armbrytning, en kille utmanade mig, tog till mammas speciella trick, han fick inte ner mig, tappade sin manlighet. Jag åkte på en fet hockey tackling av fabbe (var inte med mening), Sen var jag tydligen aspirant helt plötsligt, Jag har snusat tills jag fick sår under läppen. MEN KUL!! Jag tappade bort precis alla jag kännde, hittade mig nya vänner från byn, Jag har löst problem med "ovänner".. tog en taxi hem, chaffisen bjussade på den, han var så snäll !! Hemma hamnade jag mitt i ett lan, lirade lite cs..skoja! Johan kom hem, han for på max åt mig! De var gott som fan. Somnade fort som bara den, vaknade av att Johan tafsade i sömnen. Tänkte visa min as snygga morgon frilla, men min webbis fungerar inte =(

Tror de var allt jag hade att säga =)


Kommentarer
Postat av: cam

puss!

2010-09-26 @ 22:43:19
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0