Måndag

Igår var nog min mest händelserika dag på jobbet någonsin, det rullade in ca 20 bilar med husvagnar på parkeringen, in kom en hel hög med något som vi tror kan ha varit engelsmän/isländare/tyskar/ryssar. Jag tror de var ryssar, då små tjejerna hade korta magtröjor å var sminkade som fan (vilka fördommar jag har)... De var riktigt jobbiga och tog endast hänsyn till sig själva, men det roliga var att de försökte betala med falska sedlar, sedlar som bara hade tryck på ena sidan!! Sedeln var bra gjort annars, men som sagt så var den helt vit på baksidan. Sen förstår ni nog själva vad som hände sedan :)


Annars så kom mami å papi hem från Portugal igår, fick en liten present, jag är nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0