Fredag

Idag jobbade jag över lunchen, var ganska virrig i bollen vill jag lova! De var typ en månad sen jag jobbade eller nått sånt. Är galet trött och börjar bli less nu, tycker att jag ska ha vänt tbx till den svenska tiden nu! Men icket.

En annan grej som jag märkt är att mitt sötsug är enormt sen jag slutade snusa, är sugen på godis och cola hela jävla tiden. Men de finns fördelar med att vara tjock, alla snygga kläder tar ju slut först i dom små storlekarna, om jag blir en tjockis så finns ju typ alla stora storlekar kvar, att de sitter åt helvete är en annan sak.

Nä nu får verkligen denna kyla försvinna, jag är ju as taggad på längdskidor juue!

En sista grej bara, för att provocera lite. Nu är min familj as pepp på Thailand, så jag kanske far tbx till Thailand i Maj! Hur kaxigt är inte de ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0