bakfull?

Kom hem kring 4 tiden inatt, klev upp 10 och for till jobbet. Har aldrig kännt mig så äcklig i hela mitt liv! Jag orkade verkligen inte duscha, håret stank cigg, mina ögon var röda, härliga påsar under ögonen, nä huvva! Mina bekanta som har kommit förbi för att käka har skrattat åt mig för att jag ser så jävla sliten ut. Men de värsta är ändå att frisco inte ens var gott idag!


Annars då, jo nyårsfirandet började som vanligt hos min mammas kusse, där var de skumpa å 3 rätters som gällde! Otroligt gott, mums! Sedan for jag vidare till JennyB där Blom,Ellie,Jossi och Erica var. Vi spelade med andra ord som jag å Erica sög på!  De började rammla in folk och blev en jävligt bra fest! De bästa nyåret !! Pussades med Johan på tolv slaget som var myspys. Jag fattar inte hur jag kunde vara så bakis idag, för inte fan var jag så full igår, eller??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0