Den som lever får se

De senaste dagarna har jag suttit vid datorn som en tok! jag har googlat, kollat youtube klipp, läst forum...you name it! Det är så att jag ska börja göra akrylisar, jag vill börja NUUU...men det tar veckor innan jag får mina grejer!! åååh.

Min nagelprinsessa har flyttat till sthlm (Julia), och jag är snåååål, ids inte lägga massa pengar på en salong när jag har blivit så bortskämd de 2 gångerna jag varit hos henne. Så jag la iväg en beställning från USA. Tror de var Julia som sa att det inte var någon ide att köpa från Sverige för att de är skit grejer, (men kan ha fel)
Så nu sitter jag och längtar tills mina saker kommer, de är bara bas grejer, men om de går bra och jag tycker de är kul, ja då kanske jag utvidgar mitt lager..
Så när mina saker har kommit vill jag ha massa med försökskaniner!!

Kommentarer
Postat av: frida

Härligt med nagel grejer :) Från vilken sida har du beställt? är också sugen på att köpa från usa, nöjer mig med svenska grejer så länge :)

2011-07-20 @ 11:22:23
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: sara

Jag kan ställa upp som försökskanin ;D

2011-07-28 @ 23:20:54
URL: http://nattstad.se/saralarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0