Ny dag ny kropp

Då är dagen D här och jag kan berätta att den inte gått allt för bra... har varit och smuttat på Johans cola!! absolut förbjudet område!!! Annars har jag lyckats skära ner på kolhydraterna ganska så bra. Vi får se hur länge denna utmaning håller, jag satsar tills på fredag, någon som vill betta emot?


Har även bokat in en date med Camilla, och ingen vanlig date utan en träningsdate!! Fy vad vuxet de känns ;) imorgon ska vi skaka rooompa och träna magen.



Ska även på "pepptalk" på Oleary´s  imorgon, nämnde förut att det öppnar nu till helgen, men det är uppskjutet till nästa helg, och vet ni vad?? Jag är ledig då! här ska de supas..... på vatten för jag dietar ju.... glömde bort.
För er som undrar varför jag ska på möte där så kan jag meddela att jag ska förmodligen jobba lite extra och hjälpa mammas kusin att starta upp stället, och neeej jag ska inte sluta på mitt kära Kvantum <3 vad trodde ni egentligen?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0