det sa bara swiiiiish

Helt otroligt hur fort 3veckor har gått, måste medge att det är lite skönt att vara hemma men nog saknar jag värmen! klockan är nu 00.23 och  för mig är den 06.23... Det är en tapper krigare som sitter vid datorn nu! Jag har redan blivit blek, varför försvinner all färg på flygplanet? Synd att vi inte bor i USA då skulle jag kunna stämma någon och bli rik :)


Har även hunnit hälsa på Camilla ikväll, trodde jag skulle få vila i soffan och njuta av några koppar the, istället har den kvinnan "bakat" skiten ur mig, det har blivit bullar, rengbågskaka, äppelkaka och småkakor. Men om jag ser det från den ljusa sidan så hade vi väldigt gott fika till den gudomliga koppen med the som jag fick efter allt slit :)

Sen kom mitt lilla fyllo Jennypenny förbi, haha alltid lika rolig :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0