inbrott

Fick en chock när jag slutade jobbet och traskade mot bilen, jag såg att det var något som inte stämde då de låg massa papper i framrutan. När jag öppnade dörren ser jag att stereon är borta, mina parkeringspengar, mina Rayban, min spritflaska är också borta. Sen är sätet draget längst bak, de har rotat i alla servicepapper i bilen. Ja allt såg förjävligt ut. Jag höll på att börja gråta av panik, inte för att sakerna var borta det var mest av känslan av att någon okänd har rotat i mina saker.  Gick ett varv runt bilen och kollade hur de tog sig in, men ingenting var uppbrutet och rutorna var hela. Jaha så då hade man glömt att låsa bilen? Ringde till Johan och berättade vad som hade hänt, Johan undrade hur de hade tagit sig in och om något var borta. Sen började han skratta?!?!?! Han hade hämtat reservnyckeln och skulle ta spriten, sen fick han för sig att det skulle vara roligt att fejka ett inbrott för att se hur jag reagerade. Tur för Johan att han är ute i kväll, jag skulle strypt honom om han var här!  Skit kul skämt. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0