Krabi

Min farmor och farfar kom ner för några dagar sedan, så jag och Johan har varit med dem till Krabi, vi bodde på Aonang stranden (tror jag) den var inget att hurra för.. ganska litet ställe med lite affärer och mycket muslimer (inge alkohol)... Idag for vi ut till Railey (stavningen) den var otroligt fin med kritvitsand som var så len.  Nu är vi tillbaka i Phuket som jag föredrar mycket mer framför Krabi.. Föräljarna i Krabi blev jag däremot kär i, de tjatate ingenting, här i Phuket är man fan allas kompis, "hej kompis", "shopping shopping" "hello look inside"  jag hatar att gå på shopping ställerna för jag ids inte höra på deras  tjat..

Någonting jag diggade stenhårt i Aonang var vårat hotellrum, coolt med ett badkar i sovrummet :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0