Pajala Sunrise

Herre gud säger jag bara, gårdags kvällen är ett stort HAHA...Jag for till Jenny och vilade i hennes soffa sen ringde min festande man om skjuts. Jag och Jenny for och skjutsade till festen där vi blev kvar. Jag var såklart nykter hela kvällen, Jenny föll för grupptrycket vid 22-tiden. Vad jag har fått skratta åt drinkar som Pajala Sunrise (vodka med en korvskiva) och Vargtass (hb med ett lingon) Nä de var riktigt roligt även fast jag var nykter. Tror vi kom hem vid 4 någon gång och jag längtade efter att få ta sovmorgon (idag) Men då ringde Jenny mig kl 10.30 och bad om skjuts lite senare. Snäll som man är gav man sig ut i snövädret.... Självklart körde ja fast, pappa och grannen fick putta lös mig. Så nu är Jenny i tacksamhets skuld till mig resten av sitt liv, sweet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0