Onsdag

Jag har något konstigt lunch syndrom, jag orkar nästan aldrig ta med lunchlådor till jobbet, jag menar jag jobbar på en affär. Jag snöar in mig på en "speciell" lunch och kör på den i flera dagar. Nu har jag käkat rostbiff och potatissallad till lunch i en vecka !?! (kul att jag hatade de för 2år sen) förra veckan körde jag på felix frysta pasta....samma pasta varje dag i typ en vecka, så har jag hållt på i snart ett år. Nu vet ni de! :)


Har surrat med Jenny i telefonen nästan hela kvällen, fäller en liten tår för hennes del. Kattjäveln river sönder hennes nya tapeter! Nåväl godnatt mina kamrater nu ska jag sova uppochned! Johan har stoppat alla kuddar i fotändan, det sägs att variation är nyttigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0