Vart tog solen vägen

När vi gick till stranden hade vi strålande sol, när vi kom till stranden började det spöregna. Men inte blev vi sura för de, medans resten av stranden flydde så gick jag och Johan och köpte snorklings grejer och simmade ut och kollade på alla fiskarna. Nu är Johan och kör moped jag sitter och laddar mentalt för att våga åka med, delvis för att Johan är så jävla virrig och det är vänstertrafik och så är jag för ung för att dö!


Igår efter stranden for vi till Central Festival, de största köpcentret jag någonsin har varit i, de finns alla möjliga affärer bla Zara där jag shoppade ett par skor. Sjukt nöjd tjej ;) och Johan fick äta på KFC som han har tjatat om hur länge som helst!



Kommentarer
Postat av: cam

Söta ni är, saknar dig redan!!

2012-01-21 @ 12:16:25
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0