aha upplevelse

Har spenderat kvällen med Jennypenny vi har bla varit förbi en lokalfest. För att förtydliga hära så var dom som höll i festen 23+ (så ni inte tror att vi var på nå fjortis disco). Ja men iallafall så kom det två coola benzar som gled in, ut hoppade ett helt fjortis dagis. En tjej kom fram och var riktigt packad efter ca 2min visste vi vem hennes bästa vän än, att hon hatar dryga tjejer, att man inte ska bråka med henne, hon tyckte vi var trevliga och ja hon berättade hela hennes livshistoria.

När vi blev av med henne så säger Jenny "tänk att vi har varit sådär, fy fan vad pinsamt" och de stämmer så väl, just de där "var rädd för oss" grejen stämmer mycket väl in på mig. Av någon anledning var jag störst och bäst, lilla jag??? Förstår inte varför ingen smällde till mig och fick ner mig på jorden. Nä fyfan en riktig kaxig jävla bitch... skulle kunna skriva så många roliga historier hära men nu är klockan mkt och jag ska jobba i 12 timmar imorgon så de får bli någon annan dag.

När man är fjårtizz är man så underbar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0