Fredag hela veckan

Idag har bus nivån på jobbet varit hög och skämten har varit låga, haha älskar alla mina fruktare (såklart fjantar vi inte oss framför kunderna) och på tal om jobb fick jag ett skamligt förslag idag. Det kom en man kanske 50+, han harklade sig och sa något i stil med "får jag plocka dina frukter?" Jag kom inte på något bra svar på de, log bara och gick därifrån. Idiot!
Nu har jag och Johan fredagsmys med chips, dipp, gurka och cola och film såklart. I morgon ska jag på stan med Jenny, sedan väntas 40års middag och fest med den legendariska Jenny. Erik sa något i stil med "Jag vet ingen som kan ha så hög promillehalt som Jenny och fortfarande stå upp", klockrent :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0