just a little bit

Är förvånad över mig själv som fortfarande är vaken klockan ringde ju 5 i morse, har haft fullt upp hela dagen, först jobbat till 17, sen hem å fått i sig lite mat, dansat framför spegeln och gått runt i klackar. Sen for  jag, mamma och mormor till kulturenshus för att se Mamma mia som min syster var med i. Julles skola har gjort en förkortad version av musikalen, sjukt duktiga var dom! Skrattade nästan så tårarna rann.

Efter de stressade vi vidare till Jens match, de var otroligt jobbigt att titta idag, huvva! När de är spännande så börjar jag fantisera om att hoppa på motståndarna och ba slå ner dom, och i tanken är jag stark! Otrolig stark! De vann tillslut på straffar och lillebror satte sina båda! De har vi firat nu ikväll med MAX mat, Jens hällde ut hela drickan i min bil. Tur för honom att de var en olyckshändelse!






Såhär vacker är jag nu, saknar min bebis som är i älvsbyn, blää hatar att sova själv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0