Måndag

Har mördat mina ben med ett spinningpass idag, fy fasen vad skönt de var, älskar spinning jag blir så död i benen :P Har rensat och städat bland mina "flytta hemifrån" saker, jäklar vad man har samlat på sig grejer genom åren. Har även konstaterat att det jag saknar i min samling är bla följande.

*brödkniv         *kaffekoppar         *brödrost
*elvisp             *konservöppnare   *vinöppnare
*matlådor        *vitlökspress          *grytlappar

Lite grejer som jag drunknar i

*Potatisskalare (4st!?!)    *Glas i olika färger och former
*skålar                          * grytor
* "saftkannor"



Nu ska jag börja inhandla lite saker varje månad så de inte blir en stor klumpsumma när vi flyttar, känns jävligt skönt att vi redan har en divansoffa, en 180´s säng, tv bänk och en tvättmaskin. De här kommer bli bra! :)





                       
                                                           Min prins <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0