Söndag

Har gjort en sjukt rolig grej idag, Min mammas kusin är en av delägarna i nya Olearys som öppnar på varvet inom kort, så vi for dit och gick en rundvandring. Jag säger bara fy faaaaasen vad bra de kommer bli! De var inte riktigt klart ännu men allt man såg!!! buhuhu  Allstar kommer dö ut! ;'(. Längar tills de öppnar så ni alla får se vad jag pratar om, de går inte att beskriva med ord! :P

Har även fått med min mor på body pump så nu är jag slutkörd :) ikväll blir de bio med Jenny och förhoppningsvis Camilla. Längtar efter popcornen ;)

Kommentarer
Postat av: Ewa - Mamma åt Noel & Theo

Åh jag älskade olearys - detta ser ja fram emot :))

2012-03-25 @ 23:14:59
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0