Gått och blivit sjuk

For på jobbet och vände hem lika fort, var sjukt hängig  på morgonen men nu känns de redan bättre. Har sovit största delen av dagen men utöver det har jag haft en "ta hand om dig dag" Jag har bubblat, skrubbat kroppen och fossingarna, lackat tårna, peelat händerna och tagit hand om naglarna, gjort en inpackning till mitt kråkbo på skallen, smort in mig i en mango doftande lotion, färgat fransarna och plockat brynen. Nu är jag en ny och fiiiin människa!! :)

Fick en uppenbarelse igår, vilken hemsk människa jag är! Jag hatar när man ligger med kläderna på i sängen under täcket, har någon fobi för de och fråga mig inte varför, så när jag ser att Johan ligger under täcket med kläderna blir jag  galen och skriker "vad har jag sagt om de där" Johan tittar på mig och fräser tillbaka "jag vet inte!! de är så jävla mycket jag inte får göra och saker jag måste göra att jag inte kommer ihåg"... Han bad mig skriva en lista...Sagt och gjort idag har jag börjat knåpa på listan.... fy fan vad jobbigt Johan stackaren har de! De är ju inte lite saker som jag "bestämmer"..... Tänker dock inte ta bort några punkter...så snäll är jag icket.

Kommentarer
Postat av: cam

Haha, puss!

2012-05-14 @ 12:29:25
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0