Lucia

Lucia har inte firats nå mer än att jag och johan har stått och sjungit "lucia" sånger i duschen, bla staffan var en stalledräng och tipp tapp? om den nu heter så, med väldigt tillgjorda röster.  Ibland (väldigt ofta) blir jag och johan småa barn i varandras sällskap. Ni kan inte tänka er hur knasigt de kan bli  Vi älskar att retas och vara riktigt jävliga, att slänga ISkallt vatten på varandra i duchen har blivit en favvo!  Allt bus som vi gör under dagarna måste vara svaret på varför vi knappt har någon energi på kvällarna. Då ligger vi där som små utslagna hjältar.

Nu taggar jag upp för en ny skolvecka, och jag har faktiskt gjort alla läxor i tid ! omg, de här måste bli en bra vecka!! verkligen MÅSTE bli en bra vecka. börjar bli lite nervös nu. Riktigt spännande i alla fall ;D


Kommentarer
Postat av: Sara

Uppkörningen?? :O

2009-12-14 @ 17:11:12
Postat av: JennyG

vem vet ;)

2009-12-14 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0