TVpucks syrra

Den absolut sista dagen på sommarlovet. huvva ! De gillar jag inte. Men ser ändå fram emot skolan på något sätt. Dagen har spenderats med att se på lillebrorsans hockey match. Han är uttagen till tvpucken och ska spela för vårat kära norrbotten om 2 veckor. Tänk att min bror skulle bli så grym på hockey ! en riktig liten talang ! ;D på tal om talanger så hade jag ingen sådan när de gällde att åka inlines ! Johan har försökt att få med mig ut och åka , igår övertalades jag. Han fick åka bakom mig å hålla i mig i byorna så jag inte skulle ramla. Jag vägrade att åka i nedförsbackarna ! för jag kan inte bromsa , efter de badade vi bastu och drack iskall öl. En perfekt avslutning på en lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0