Dan före dan.

Hål hål och åter hål. Hatar mitt hål som jag har just nu. Ingen är kvar på skolan ? Och dom som är kvar har matte. suuuck. känner att de inte finns någonting vettigt att göra heller ! Ingenting blir bättre av att jag slutar 5 heller !. åååh. Vill bara hem och sova. Känner att jag har varit förbannat trött på sista tiden. Gör jag annat än att sova.? Tex i går . Kom hem och sov efter all skoter körning. vaknade och var helt säker på att jag skulle vara hyper men så var inte fallet då jag somnade i stort sett direkt när jag la mig i sängern igen. Och idag har jag hunnit med en liten nap på LpL:en . Men blev bara tröttare av den. Nä jenny nu är de slut med powernaps på lektionerna. någon vänlig person får väcka mig nästa gång jag slumrar till.  Dagens positiva ? EN DAG KVAR . sen sportlov. Jippie ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0