Då var de dags =)

Har haft bloggen i alla evigheter (nästan) men aldrig tagit mig orken att skriva något.  Men nu jävlar ;D har ingen aning om hur detta kommer att se ut men jag hoppas att någon av mina älsklingar hjälper mig med utseendet senare ;D Johan är inte inräknad till dom haha =)
Jullovet har varit väldigt skönt och väl behövligt. De känns som att jag har fullt upp hela tiden men har ändå inte gjort någonting vettigt. Hmm attans. Några höjdpunkter var då i alla fall Pimp Krilles Ride ;D Julfton och självklart nyårsafton. Att få spendera de med min familj,nära och kära var toppen och över förväntningarna :)  Både jag och Johan har då åkt på den här förbannade influensan . så typiskt , Johan fick den först så jag tog hand om han , men nu är de ombytta roller de är han som får ta hand om mig, och han är så sööt min lilla Gliis
=)

Var och käkade hos Johans mamma och jag som trodde att de var kyckling vi fick och tyckte att de var väldigt mumma fick reda på att de var kanin, hmm men de var gott. fast de var kanin.....

Nu ska jag ta och krypa under täcket med en te kopp och se på film ;D  Får se om den lilla gliisen dyker up0p senare i kväll. men vi har varit med varandra konstant under hela lovet så de skulle faktiskt vara skönt att sova själv . men ändå inte . hmm.  nä jag vill att  lilla gliisen kommer :D

Lilla Gliisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0