27/6

då var mina 2 dagars ledighet över, har legat ute och pressat den mesta av tiden och jag har fått hyffsat mkt färg, så skit ner dig johan som sa att jag alltid kommer vara krit vit !  I går så for vi även till piteå och skulle kolla på jensas match, han spelar piteå summer games nu, Vi virrade som satan när vi skulle hitta till planen. så vi hann se de 5 sista minuterna, suck.  Vi for i alla fall till min stuga i långvik efter matchen , (mellan piteå och luleå) Där var de miljoner med folk som de alltid är i min stuga vid summer games, Jag och johan badade i havet,  käkade grillat, johan körde fiddy, vi håvade även spigg , sen badade vi en gång till . Om vi skulle få barn så skulle dom inte ha tråkigt !  med oss som föräldrar , världens omognaste & barnsligaste. Super kul ! , Sen for vi hem och nu har vi hela huset för oss själva hela helgen, skönt !




Grillning på G


Johan leker



På bilden ser ni Nenny och Tjejen, göran ville inte vare med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0