Sommarlov

Jag får lite smått panik just nu. Idag får jag sommarlov ! men de är mitt sista :(  Nu när jag tänker efter så skulle de inte göra mig nått att gå kvar i skolan. Jag gruvar mig redan för att börja jobba  !  De känns som att sommaren bara kommer springa iväg ! och likaså planerna med den !  Detta ska jag göra i sommar ! med eller utan kompanjoner !

* Fira Bengan
* Åka till Göteborg
* Fara utomlands
*Lk
*pdol
*Pajala marknad (fniss)
* åka segelbåt med camy
* Fylla 18
*Ta körkort är kanske att ta i, men börja på en körskola
* bada i en sjö & ett hav
* tälta
* medverka på en stor grillfest
* Jobbajobba tjäna pengar
* bli brun

nu kommer jag inte på nå mera . Får se sen om jag har lyckats genomföra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0