2/3

I går lagade jag och johan mat. De blev lövbiff med klyftpottar ,  med kokta majskolvar.. mumma ;D  Och ungefär samtidigt som jag vaknade så skickade jenny en bild på deras voffsing. Den lilla krabaten var så söt och jag tycker att den ska heta nemo ! Jag kommer då kalla den för nemo även om dom döper den till något annant :D Minna min lilla prinsessa kom ner och undrade vad jag höll på med så hon hjälpte mig att diska och städa. Hon var så söt för hon blev arg på johan  "Johan bara ligger och latar sig medans vi diskar och städar och sliter"  och för er som inte vet så slarvar hon när hon pratar . så vissa bokstäver hoppar hon över . Johan hade en ölburk i sitt vardagsrum så minna ba "Johan Perdahl P  nu slutar du att dricka öl" haha jag fick mig några goda skratt :D nu är jag i alla fall hemma och sitter å pratar med Ronny. Jag johan och massa andra trevliga människor ska till homon på middag på fredag. Kuligt värre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0