31maj

Bakis dag !! dra åt h*vete vad jag mår dåligt i dag. helt sjukt ! huvudvärk jajamen. Tänkte bjuda på bilder från igår men nu när jag såg dom så tror jag att jag avstår. Varken jag eller jenny ser mänskliga ut på nån av dom! så dom håller jag nog lite privata haha :) Ni kan dock få en bild från igår. De var riktigt roligt igår , träffade massa folk och jag å jenny fick massa roliga erbjudanden som vi dock tackade nej till ! Vi köpte en penna så vi skulle kunna skriva på bilen . och den blev poppis. alla ville skriva på bilen. De kom ett gäng  "tanter" 50+ som så gärna ville skriva på snyggbilen ! De var skojsigt i alla fall :D




Lisa,Jag & Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0