lite tankar

Jag har blivit bedd om att uppdatera här med någonting roligt, men vafan de händer inget roligt i mitt liv just nu! Jag är lika kluven som mina hårtoppar! Jag dras åt olika håll å vet inte vilket håll som är det rätta, även fast jag vet vad jag vill så är jag för feg.  För första gången så är jag rädd för framtiden, jag är rädd för att jag kommer kasta bort tiden mot framtiden, fucka upp den helt åt h*vete!  Jag saknar det som har varit, jag har ångest för att inte få gå i LED3B!  Jag saknar mitt storiis och längtar efter mina kollegor!

Jag är väldigt ytlig i min blogg, går sällan in på djupet, eftersom att jag inte vet vilka som läser den så kommer det fortsätta vara så! Jag är så fjantig så jag inte ens delar mina spellistor på spotten, de känns som att nån inkräktar på mitt revir! HAHA^^

Kära vänner och ovänner, detta är något som jag brukar ha i bakhuvudet! 
Att börja på någonting nytt är som att bygga ett hus, Du börjar med grunden,
slarvar du med den så finns det risk för att huset kommer ramla ihop senare.
Visst du kanske får schyssa väggar men när taken ska på plats så rasar de!
Så slarva inte med grunden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0