Lördag

Gårkvällen började med lite nostalgi, ialla fall från min sida. Jag, Jenny och Camilla började hos Jenny med några glas av det goda slaget. Sedan blev det en bit mat på Allstar. Camilla svek oss tidigt, hon skulle hem och baka pepparkaksdeg (imponerad).


Jag och Jenny lät vinet flöda, när vinet flödar har jag en tendens att tala osanning när det kommer jobbiga killar....... Igår var jag 29år och hade två små barn hemma. Han tyckte inte att jag såg äldre ut än 25!!!! Tack för den, nu är jag gammal också!


Kvällen avslutades på Max, En kille uppmärksammade Jenny på att hon äter jävligt sexigt. Jenny slutade äta efter det uttalandet.




Nuuuu mina kära vänner väntar jag på jobbet som börjar kl 17 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0