Måndag

Oktober=heltid!!



Jag kommer lägga naglarna på hyllan för ett tag framöver, speciellt nu när jag inte får ha de på jobbet!! Jätte tråkigt, jag hade ju kommit på värsta grejen!





Första dagen i delikatessen var bra! Mycket att ta in, nya saker och massa PLU nummer, Kan jämföras med att jobba på Max, och de var jag ju förjävla bra på! Så delin blir inga problem! Men saknar redan frukten!! (på frukten får jag ha naglar)
Men positivt  att jag älskar mina "damer" i charken, dom är som mig, riktigt busiga, super glada och har en grym inställning, nä detta blir bra!!!
Nu ska jag krypa ner i min prins famn, de lät som ett bra avslut men jag lurades, jag ska retas och slå av hans xbox ;)

Kommentarer
Postat av: cam

fniss, busjenny! Johan kommer bli jätteaarg;)

2011-10-04 @ 14:31:49
URL: http://camlilla.blogg.se/
Postat av: emma

du är ju grym på göra naglar! ;o

du måste verkligen göra mina, tihi! :)

2011-10-05 @ 21:45:01
URL: http://eeemmapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0